Можливий протягом 14 днів з моменту отримання товару, якщо:
1. Товар не був у використанні та жодним чином не зіпсувався.

2. Повністю збережена фірмова упаковка (включаючи ярлики/бірку)

3. Товар перебуває в тому ж стані, що й на момент купівлі та передачі покупцю.
    (без будь-яких пошкоджень та дефектів)

*у разі дотримання перерахованих умов клієнт оплачує зворотну доставку


Відповідно до закону «Про захист прав споживачів» поверненню та обміну не підлягають:

*крім випадків браку

• Купальники, спідня білизна
• Бра-Топи

• Панчохи та шкарпетки
• Всі головні убори
• Рукавиці
• Пляшки для води

• Засіб для догляду за взуттям

Обмін товарів
Вартість доставки замовлення одержувачу не компенсується та оплачується покупцем.


Товар належної якості

Відповідно до статті 9. Закону України «Про Захист прав споживача»
Повернення товару проводитися протягом 14 календарних днів із моменту покупки.


Товар неналежної якості

Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, що має виробничі дефекти.
Гарантійний термін товару становить 14 днів із моменту отримання замовлення.

Якщо виявили брак, Ви можете:
• Повернути товар
• Замінити товар

Дефект не повинен бути наслідком несправної експлантації!

Звернутися з претензією необхідно до закінчення гарантійного терміну.

*14 днів з моменту отримання замовлення

Після попереднього розгляду претензії,
Вам буде повернено кошти за покупку.

*від 3 до 7 календарних днів

Або повідомлено необхідність проведення додаткової незалежної експертизи.

*час проведення незалежної експертизи, у Гарантійний термін не включається


Звернення до спеціалізованої організації для проведення незалежної експертизи
проводиться покупцем самостійно.

У разі визнання експертизою фабричного дефекту вартість покупки повертається
(замість дефектного виробу)

*вартість проведення експертизи не компенсується